GLOSA: Škatule, hejbejte se aneb Ztraceni v Bille

Z radotínských obchodů jsem vždy chodil nakupovat do Billy. Na rozdíl od Alberta tam nemají tak ušpiněné nákupní košíky, zelenina tam tolik nehnije a šunka či sýry vypadají k snědku. Ovšem v posledních týdnech se v Bille jaksi ztrácím.

GLOSA: Škatule, hejbejte se aneb Ztraceni v Bille

Pečivo, bohužel povětšinou Babišovo (nechápu, proč v Bille neprodávají poctivý radotínský pecen), je na svém místě, stějně jako ovoce, uzeniny, mléko a pivo. Ovšem ostatní potraviny aby člověk pohledal... A hlavně našel!

Zdá se mi, že každý týden je v Bille nová, překvapivá rošáda zboží. Na místě rýže jsou klobouky, bublifuky a keramické misky, tam, kde byly papírové kapesníky jsou kofoly v akci, víno je někdy hned u vchodu, ale také u masa, vedle sladkostí i pokladen, tyčinky Corny místo vzadu vpředu...

A já se ptám proč? Hrají snad skladníci přes noc hru Škatule, škatule, hejbejte se? Řádí v Bille nějací neřádi? Je to nesmlouvavý boj obchodníků o nejlepší pozice nebo si jen vedoucí radotínské Billy dělá ze zákazníků zadek?

Bohužel, Billa se snaží po vzoru Lidlu zařadit do nabídky čím dál více spotřebního zboží, a jak se zdá, ne všude je pro něj místo. Tedy apoň ne v radotínské prodejně. Dříve pečlivě poskládané potraviny všeho druhu a slušné kvality střídají cetky všeho druhu nevalné kvality. A tak to v poslení době vypadá, že se Billa propojila s vedlejším Kikem. Možná v rámci úspor nákladů mají oba obchody stejné prodavačky, a ty někdy zapomenou, v jakém prostoru právě ukládají zboží. Možná se i dočkáme toho, že si v Kiku časem koupíme pribiňáčka či olivový olej...

Nezbývá než věřit, že ty rošády v Bille ustanou, aby zákazník neměl při brouzdání mezi regály pokaždé pocit, že na něj klepe Alzheimer.

Ilustrační fotografie - co je na cedulli, to rozhodně není v regále:

IMG_20170924_100836.jpg

 IMG_20170924_100825.jpg

 

 

Váš komentář

Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit
Eva Kottková
Musím s Honzou souhlasit. Čerstvá dnešní zkušenost - hledám olej Brölio. V regálu s oleji ho nevidím. Ve stejné uličce vybaloval zaměstnanec krabice, tak se táži na umístění zmiňovaného sortimentu. Odpověď zněla "naproti". Otočím se do regálu za sebou, projdu veškeré zboží zprava doleva, ale olej nikde. Znovu se táži "kde naproti?". Odpověď "u zeleniny" mě udivila. Vyjdu z uličky, obejdu dělící stěnu s nápoji a opravdu - v uličce mezi zeleninou a chladícím boxem s másly se krčí krabice s olejem Brölio. A hned vedle toaleťáky....Proč? Protože prý "je to zboží v akci"! Takže nestačí mít stejné zboží u sebe v regálech a označit ho značkou "v akci"? Kdyby se zboží sjednotilo k sobě (a ustálilo místem), zbylo by jistě víc času na vybalování zboží a třeba i úklid prodejny (zejména o víkendu).