Vydal jsem se po Radotíně, abych se mrknul, jak to funguje, nebo nefunguje v době revitalizace železničních tratí. A vzal jsem si s sebou fotoaparát...
Hned na křižovatce u Koruny jsem potkal dva zmrzlé policisty, kteří se střídali v pochůzkové a dohledové službě právě u světelné křižovatky. Tady se zdálo, že vše funguje jak má, dokonce jsem i celkem bezpečně přešel.
Po vyřízení na poště pracoval u drogérie TETA bagr, který rozebíral chodník, ale moc dlouho tam nepobyl. Dále jsem se šel podívat do ulice na Betonce, kde se změnila některá dopravní značení, přednosti v jízdě a směru.. Zde jsou řidiči nerozhodní, váhaví a klidně se se svými vozy zastaví v křižovatce a začnou přemýšlet, ti zdržují ostatní řidiče, takže to v některých okamžicích vytvoří malý špunt.
Pak jsem se sebral a šel směrem k železničnímu přejezdu, kde byli také dva policisti, ti ale neměli auto, takže se neměli kam schovat. Do budoucna by bylo nejlepší, kdyby zde vznikl podjezd nebo nadjezd, pro automobily. Mít železniční přejezd přímo v centru města, alespoň za mě je v 21 století přežitek a klopýtání za pokrokem. Nehorší je to v době, kdy padnou šraňky a vytvoří se kolony, jelikož provoz na železnici je tak značný a častý, že tu světla bimbají a svítí téměř každých 10 minut.
Na křižovatce u Portlandu někteří řidiči ve zmatku i přes to, že se zde nachází celkem přehledné dopravní značení, odbočují směrem k železničnímu mostku, který se má předělávat a bude mu to prý trvat téměř tři čtvrtě roku.....neuvěřitelné! No, a když to nejde po hlavní komunikaci, tak přejedou křižovatku směrem k úřadu a odbočí k Hurdálkům a řeznictví, ta záhy zjistí, že tam se cedule se zákazem nachází také a ptají se proto na směr dělníků, kteří jim radí. Takže proto bude tato uzávěra tak dlouho trvat, protože jestliže bude těchto řidičů přibývat a budou svým jednáním otravovat dělníky, kteří na místo toho, aby opravovali, budou radit a navigovat, tak se toho moc nepostaví.